petek, 27. maj 2011

Imitacija, ki ne uspe

Veliko veganskih ponaredkov tako po okusu kot izgledu z lahkoto konkurira "pravih stvarem".
O Redwoodovih novih izdelkih, ki se dobijo tako v Tušu kot Mecatorju in ki dejansko na mizo prinesejo to kar obljubljajo, bomo spregovorili kdaj drugič. Zaenkrat lahko povem le, da so odzivi res dobri in okusno slastni. Siri se topijo, tunina pašteta in ribje palčke ter drugo "meso" pa dejansko pretentajo še kako predanega mesojeca.

Vendar pa tokrat spregovorimo o tistih padlih poskusih. Za katere se resno vprašam, kakšen okus imajo izdelovalci. Seveda ta objava leti le na en izdelek, a jih je zunaj kar nekaj. So izdelki, ki znajo novopečenega veganca resno odvrniti od nove poti. Namreč prvi koraki v veganstvo morajo biti v toliko premišljeni, da ne smejo dajati vtisa prikrajšanosti, morajo biti zabavni, polni zagona. Skratka če si zaželiš sladoleda, moraš imeti dobrega sojinega ali riževega na razpolago; če želiš kebab, zaviješ v Lovin Hut; če ne moreš brez jagodnega jogurta posežeš po sojinem; in če pogrešaš pico, moraš imeti dostop do dobre imitacije.

Skratka pred meseci sem si zaželela tiste pravokotne ploščate piškote, ki so z ene strani oblit s čokolado. Da vam bo bolj jasno, pove več slikca:

Ampak... Okus je razočaral. Namreč piškot ima čisto drugačno sladkobo kot čokolada. In nekako rižev sirup ne odigra zelo dobre vloge. Mislim po prvem grižljaju, sem se spet vrnila v tiste moje prve veganske dni, ko je bilo iskanje npr. meni najljubšega tofuja prava odisejada, in preizkušanje sojinih napitkov prava nočna mora, za katero sploh nisem mogla verjeti, kako zelo lahko spremenijo sicer dober okus sojinega napitka v najbolj neužitno pijačo.



Sam piškot je bil še kar dober, medtem ko je čokolada padla na vseh nivojih. Rižev sirup definitivno ni za čisto vsako rabo. In tu se pokaže, kako zelo.
Edini plus: pirina moka, ki pa bi bila lahko polnozrnata

Čeprav sem se kar nekaj časa sogledovala z njimi na tujih straneh, in bila presenečena, ko so jih začeli prodajati tudi pri nas, na žalost, niso vredni ponovnega nakupa. In da ne pozabim, poleg zgrešenega okusa, pa bi lahko izdelovalci dali malo več na samo podobo in jih naredili malce bolj privlačne na oko.

3 komentarji:

  1. Hmmm,..res ne vem s katero čokolado ste primerjali slednje piškote?
    Jaz sem bila zaposlena v dveh različnih trgovinah in v obeh so se tile piškoti izjemno dobro prodajali.
    Vsekakor med ducati veganskimi piškoti so tile eni izmed boljših,..
    A vendarle kaj pravijo:"O okusih se ne razpravlja"...

    OdgovoriIzbriši
  2. Dragi, Anonimni,

    pišem blog in sem pri tem seveda subjektivno vpletena. Če mi nek izdelek ni všeč, napišem, če mi nek izdelek je všeč,pa prav tako. In ta izdelek mi ni všeč. Na žalost sem na poti veganstva naletela na veliko boljše piškote in tele na žalost z lahkoto pusti zadaj marsikateri rižev vafelj oblit s temno čokolado.

    Le kje ste bili, ko sem negativno kritiko spustila na napolitanke kupljene v Kalčku?
    Sicer pa je to svobodna dežela, v kateri si bom drznila razpravljati o okusih po svoji lastni volji. Enako lahko storite tudi sami.

    In čisto spotoma- v "moji" trgovini jih prodajajo že vsaj osem mesecev. Prodali pa še vedno niso tistih nekaj zavitkov.

    Sicer pa sem na fb strani lepo napisala, da so si okusi različni in kar je nekomu všeč, drugemu ni. In vice versa.

    Z vsem spoštovanjem, Vega

    OdgovoriIzbriši
  3. Hm, nisem še poskusila, in bom najbrž prav zato, da vidim, če se strinjam s tabo:)

    Je pa povsem pravilno, da poveš svoje mnenje. But sometimes it backfires...

    OdgovoriIzbriši