ponedeljek, 11. julij 2011

EDINSTVENI AGAR puding

V prejšnji objavi sem predstavila puding na osnovi kokosovega mleka.
Sestavini, ki sta me motili sta bili škrob in sladkor. V tej civilizaciji smo ljudje tako zelo ozkogledni (se dogaja tudi meni), da si določenih receptov ne znamo predstavljati prav nič drugače.

Nekoč so puding kuhali na osnovi jajca, danes prav vsak misli, da brez koruznega škroba ni pudinga.

A Vega ne bi bila Vega, če ne bi storila koraka dalje. Drznosti ji ne manjka ;)

Puding, za katerega bom predstavila recept je brez:
*škroba
*sladkorja, sladil ipd. substanc
*soje
*glutena


Tako zelo je dober, da bi bilo greh, če mu ne bi dali možnosti! Verjetno eden izmed mojih najbolj slastnih stvaritev in mislim, da je predvsem tu pomembno dodati, da je vse objavljeno na tem blogu moja last. Lahko me citirate, lahko limate povezave do receptov, ne dovolim pa njihove kraje in lastitve. Nenazadnje je njihovo deljenje z vami, moja strast, s katero bi lahko že zdavnej služila denarce z najrazličnejšimi delavnicami, ipd.

Skratka, da se ne oddaljim od teme.

Najprej osnovni recept, ki mu bodo na koncu sledile opombe:

250 ml kokosovega mleka( tekoče oblike), ki mi je ostalo od včerajšnje peke
1 žlička agarja
malo vode v katerem raztopimo agar
srednja zrela, zrela, ekstra zrela banana
vanilija v prahu
žlička kakava v prahu

Agar raztopimo v nekaj malega vode, toliko, da je mešanje enostavno. Prelijemo v visoko posodo, dodamo kokosovo mleko, vanilijo, kakav in zmiksamo s paličnim mešalnikom.
Predenemo na štedilnik v lonec in na majhnem ognju mešamo nekaj minut(cca 3-5)
Ponovno vzamemo visoko posodo, vanjo damo olupljeno banano, prelijemo s maso pudinga in ponovno zmiksamo s paličnim mešalnikom. Ponovno prelijemo v lonec in pustimo shladiti na sobni temperaturi. Ko se naredi gosta zmes- torej puding,  damo lonec v hladilnik. Pustimo uro, dve. Ko želimo postreči ali pa si privoščiti sladico, ponovno(tokrat kar v loncu) premešamo s paličnim mešalnikom, da dobimo gladko zmes.

Kot opombi naj navedem:
Kokosovo mleko lahko zamenjate s katerimkoli žitnim ali oreščkastim napitkom. Morda bi delovalo tudi z vodo. A, če vaš napitek ni sladek (govorimo o naravno sladkih in ne dodanih sladkorjih), potem morda pride v poštev večja banana in kakšen datelj.

Če spustite kakav, dobite svetlo zmes; s katero lahko ustvarite dvojni imidž pudinga. Temno-svetli :)


Sama pudinga nisem postregla kot pudinga, ampak sem naredila ala tiramisu zadevšo, ki sem jo sprva mislila narediti iz lastnih piškotov, a jih včeraj žal nisem uspela narediti za tiste, ki se izogibajo glutenu, a želijo sladico- kupila sem zato brezglutenski veganski brezglutenski prepečenec(kot opombo naj navedem, da se izogibajte Sparovega Free from prepečenca, ki vsebuje piščančje beljakovine ?!?), ki sem ga omehčala v vroči kavi (naslednjič bom to nadomestila z riževim napitkom) Ker je takšen prepečenec izredno obstojen, sem ga še malo zdrobila v posebnem kozarčku s temle:






1 komentar:

  1. Uhuhu, zgleda kar hudo! In piščančje beljakovine v prepečencu?! Ne bi pomislila sploh, brrr.

    OdgovoriIzbriši