četrtek, 21. julij 2011

N.A!pad na bonbone!

Slučajno švigam med policami Mullerja, ko opazim s kančkom očesa, na oko izredno vabljive male paketke. Poslikani so z malinami, borovnicami, jagodami, in kar nekako kličejo na sebe- smo nekaj novega!

30 gramski paketki, srčkani, priročni, na prvi strani piše 100% sadje, obrnem in začnem brati. Sestavine niso slabe. Gre za zgoščene sokove in sadne kaše, pektin in vlaknine. Bonboni, ki dejansko niso škodljivi? Bonboni, ki grejo v korak s filozofijo 80-10-10? Vsebujejo na 100 gramov manj kot gram maščobe, okoli grama beljakovin, nič dodane soli in kar 6 gramov vlaknin!


Seveda kaj pa niso? Niso bio, in so dragi.

Za 30 gramski paketek bo treba odšteti 1.75... Ja, grozno!

Ko sem jih odprla, so me presenetili mali kvadratki. Potiho sem pričakovala obliko malin oz. sadežev. Sama sem si kriva, kaj pa ne pogledam embalaže najprej :)

So..hm.. kot koščki nebes. Seveda sladki, ampak prijetno se čuti okus maline. Pride jih za eno pest; pojedla pa sem jih samo par in jih priročno zaprla nazaj. Odkar sem na 80-10-10 ni več tiste hude želje, da bi zbasala vase celo vrečko tega ali onega. Preprosto ne rabim.

En paketek nas oskrbi s 100 kalorijami. Je kar soliden (a ne najboljši) nadomestek, če želimo nekaj sladkega, pa nočemo spet jesti sadja, a vseeno nekaj takega, s čimer si ne škodujemo, in lahko uživamo brez krivde, ker si privoščimo sladkarijo. Jaaaa :)


N.A! stoji za Nature Addicts, proizvajalci so kakopak Nemci.

N.A! dvomim, da še kdaj kupim zase, bom pa kupovala za svojega nečakca, sem ter tja kdaj. Namreč nisem ena izmed tistih tet, ki ljubezen širijo s sladkorjem, vendar za svojega poskrbim kot najbolje znam. Pri meni junk fooda in podobnih ne bo videl, a nikakor ne bo trpel na račun okusa, in ne bo prikrajšan za nič v primerjavi z vrstniki. Zato tudi take proizvode podpiram. saj vemo, kakšni so otroci, ne. Kar ima nekdo nekaj, želijo tudi sami. In če lahko nadomestim tiste bonbone s temi, je korak k boljšemu.


Seveda se dobijo tudi cenejši nadomestki. Prav tako okusni. Kot npr. tale energijska ploščica, ki je bila udeležena v prejšnji nagradni igrici. Je bio, je nekoliko cenješa, je iz DM-a.


Ni komentarjev:

Objavite komentar