ponedeljek, 13. december 2010

Vijolična pravljica

Violet, moja naj barva. Taka čarobna, magična, skrivnostna, globoka, duhovno naravnana. In zatorej ni nič čudnega, da tako zelo obožujem borovnice. Poleti jih pridno nabiram na Pokljuki, zamrznem in uživam v njih še vso zimo.



Poleg tega da najdejo pot v smutije, mafinčke, se jih poslužujem tudi malo drugače.

Tokrat so padle v kremo.

Ampak pojdimo lepo počasi.

Najprej sem skuhala proso z dodano datljevo pasto, zmiksanim jabolkom, (kombu algo). Kašo sem kuhala, cca 20 minut.   Kuhano kašo sem nadevala v dva srčkasta pekača. Z žlico sem fino potolkla in pustla shladiti.
Nato sem zmiksala svilnati tofu, dodala borovnice, eno sladko jabolko, rastlinsko želatino-agar in kuhala nekje pet minut- po malo naj stalno vre. Kremo sem takoj prelila po kaši in pustila dokler zadevšna ni želirala.


Če nimate svilnatega tofuja, brez skrbi. Dodate lahko običajnega ali pa v kozico z nezmiksanimi borovnicami vlijete sojin napitek, po možnosti Provamelov z dodanim kalcijem, malce več agarja in je to to. Rezultat bo isti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar