sreda, 22. december 2010

Malo po praznično

se tudi jedilniki spreminjajo. Postajajo bolj bogati, malce bolj dodelani. 

In tudi razvajanje je del vsega tega.

Za božično darilce sem od svoje zaveznice dobila švicarske, 'ročno' izdelane, narejene na osnovi recepta iz leta 1840, iz ekoloških sestavin, s pirino polbelo moko, brez jajc, mleka ali masla.
In reče se jim medenjaki.
Hja, kdor je vklopil možgančke, se bo popraskal po glavi in dejal: pa saj med ni veganski?!
Jah, res je živalski proizvod, sama ga iz prehrane še nisem 100% izključila. Kar pomeni, da se ga ne poslužujem v lastni kuhinji, tudi ne kupujem izdelkov z njegovo vsebnostjo, vendar pa ko in če dobim sicer zame primerne piškote, ne kompliciram in si privoščim. Ker drugače se mi zazdi, da moje prehranjevanje meji že na eno izmed oblik motnje prehranjevanja. 
Pa mi reci, da sem hinavka, kaj takega me sploh ne gani. Ker sem v 90% vseh slovenskih veganov, še najbolj veganska, ko skupaj sešteješ te in one faktorje. 





Kot lahko vidite na spodnji sliki, vsebujejo izredno malo maščob...


Moje mnenje?
Predvsem me je navdušila oblika kukijev, njihova struktura, ki je trdna. 
Primerni so tudi kot okraski za jelko. 
Vendar pa so zame osebno presladki, vsebujejo 30% medu.
So pa zelo nasitljivi. 
In mislim, da mi ni treba poudarjati, da sta oba paketka izginila malu po prevzemu.


Zdaj pa zažibajmo še na oddelek kosil. 
Sledi ponedeljkovo razvajanje.
Popečen seitan in tofu.
Slovenski proizvod- Jablana- priporočam!
Za prilogo je bil cvetačni pire in b.ohrovt.
Oboje kuhano nad soparo.
Pire iz cvetače zelo enostaven!
Skuhaš glavico nad soparo. kakšnih 10 minut. Zmiksaš s paličnim mešalnikom. Lahko dodaš vodo ali pa rastlinski napitek po želji ter rastlinsko smetano za boljši okus. 
Oz. za vse tiste, ki jim naravni okus cvetače ni dovolj.





Na spodnji sliki pa blestijo veganski polpeti pečeni v pečici.
Sledi jih kolerabin pire.
Malo manj posrečeno pa je uspela imitacija bučnega pomfrija. Zadevšna je iz pečice prišla gumijasta, verjetno sem uporabila napačno bučo. Vsekakor pa priporočam ''pomfri'' iz sladkega krompirja!


Ni komentarjev:

Objavite komentar