petek, 17. december 2010

Po domače

Včasih v teh čudno brzinskih dnevih pozabimo na marsikaj. Misli so raztršene tu in tam in ob vsej te zmešnjavi pride še kako prav, ko lahko vsaj na enem področju našega življenja upravljamo zadeve kot želimo. In največkrat tudi poenostavimo. Takšen primer je sigurno kuhinja in priprava jedi. Ko ni tistega ustvarjalnega utripa, se navečkrat spomnim na naše prednike. Ampak tiste pra-pra-pra-pra ipd.

Le kako so si pripravljali jedi brez, danes skoraj obvezne, soli, pa eksotičnih začimb, pa smetan takšnih in drugačnih itd. ? 
Dejstvo, ki je neizogibno, je da smo čisto preveč razvadili naše borbončice. Hrana prehitro postane preplehka in že jo hitimo ''obogatiti''. Kečap ob pomfriju, gorčica tu in tam, majoneza kar iz kozarca, gore soli še predno zagrizemo v jed. 

In tako sem se ob nekem zimskem dnevu, ko so temperature že solidno pod ničlo, odločila, da danes bo pa popotovanje v zgodovino. Seveda nisem kurila ognja, ampak sem prižgala plin; krompir sem skuhala nad soparo, lečo pa z dodatkom kombu alge. Ampak recimo temu, da sem se potrudila jesti čimbolj simple in če pogledam stroškovno-zelo ugodno. 
Namreč krompir je pridelan doma, ohrovt prav tako, edino za lečo je bilo potrebno odšteti dinarčke. 

Nekega recepta ni. Krompir kuhan v sopari je čudovit!! Ohrovt je bil kuhan že dan popreje; rdeča leča pa  je bila tudi fertik v 15 minutah. Namreč če kuhate rdečo lečo morate vedeti, da je ta najboljša kot polivka ali pa kot juhica, saj se v loncu kar razpusti. 



In ker se dan nadaljeval pusto, a hkrati zamudno, sem se odločila, da eksperimentiram kar tako u izi z nečim. Namreč zaželela sem si toplih sendvičev. In sem si jih priustvarila.


Polnovredni toast sem obložila s tofu salamico, veganskim sirom-mozzarela stil, pokapala z veliko bolj zdravim kečapom, in zapekla v toastarju. Perfektno!


Bolj zdrav kečap- vsebuje le 10% sladkorja, ekološka pridelava, Kalček



Veganski sir, mozzarella
izredno topljiva, saj se kar pod prsti že sama od sebe topi
Pural sirček je bil omenjen že:
zadevšna je kupljena v Vita Care trgovini.
Toplo priporočam!



Ni komentarjev:

Objavite komentar