sreda, 27. april 2011

100% zelenjavno

Predvsem ko pride čas praznikov, so marsikatere mize preobložene z "dobrotami". Človek kaj kmalu izgubi občutek za polnost ali pa ga popolnoma ignorira. In v takih časih tudi hodimo na obiske, se oglasimo pri sorodnikih.. In vsak seveda postreže obilno. Se mi zdi, da postajamo Slovenci narod druženja ob hrani. S tem seveda ni nič narobe, če bi vsaj prej malce pomigali, ne pa da ure in ure sedimo, čvekamo in nekaj meljemo med zobmi.
No, če si vegan med vsejedci od takih srečanj odideš lahkega trebuščka. Če pa si vsejed, pa naslednji dan trpiš posledice. Napihnjenost, prebavne težave, tiščanje v želodcu, spahovanje... In tako sem bila naprošena, da skuham lahko kosilo, ki bo hkrati malce razstrupilo organizem od vse obilice hrane prebogate s soljo, sladkorjem, mesom, jajci ipd.

Kaj boljšega od zelenjave? Le zelenjave. Nič stročnic, nič žitnih izdelkov, nič maščobe, nič soli, nič sladkorja.


Skuhala sem cvetačo. Jo zmiksala z nekaj vroče vode in dobila zelenjavni pire.
500 g šampinjonov sem narezala, popekla na ponvi, zalila z malo vode, dodala čebulo in kuhala do mehkega. Proti koncu pa narezala še zajeten kupček čemaža.
Koruzo že skuhano v sopari, bio, sem kupila v Mercatorju in jo zgolj popekla v toasterju. Mimogrede: drugič bom kupila rajši zamrznjeno koruzo in jo nato sama skuhala.

Voila!


Ni komentarjev:

Objavite komentar