četrtek, 14. april 2011

Rum Kokos brez kokosa

Slavni Rum-Kokos Casali posladki v veganski preobrazbi!

Leta so minila odkar sem nazadnje zagrizla v rumove kroglice. Takrat sem se bolj kot ne pačila nad močnim okusom in vonjem alkoholnega ruma. Danes je nekoliko drugače. Okus se z leti res spreminja. Če imaš to srečo, borbončič nimaš prenasičenih s soljo in sladkorjem, in si zatorej bolj dovzeten za neodkrite okuse.

Vendar pa se je potrebno zavedati, da če je nek izdelek označen za veganskega, še ne pomeni, da je zdrav. Enako velja za ekološke izdelke. Obstajajo hudički in angeli. Tako kot vedno v življenju. A čeprav je nekaj označeno slabo, v manjših količinah na vsake toliko ne more škodovati. Namreč zadovoljstvo, ki pride s tem, je tisto, česar se vse bolj zavedam. Zdravja ne moreš najti v hrani, če tvoja psiha ni urejena.

Ko se ljudje nekako odločajo ali bi postali vegani ali ne, vedno izpostavijo tisto, česar ne bodo več smeli pojesti, kaj bodo morali žrtvovati. S takšnim odnosom res nisi na dobri poti. Vedno je treba pomisliti- kaj bom s spremembo dosegel. Koliko novih okusov bom odkril! Kajti pred tabo se bo razkril popolnoma nov svet.

Jamaica Rum Eier
Že ime nakazuje, da imamo opravka z nemško govorečim svetom.
Tale rumova jajčka sem kupila v Mullerju. Za 200g paketek sem postala lažja za 0.99 centov.

 

Čisto slučajno sem tako kot ponavadi firbcala med policami. Če je slučajno kaj novega. In zagledam besedico rum. Sline so se mi kar pocedile, a nekako se navadiš, da lahko pričakuješ kakšno mleko ali sirotko ali še hujše- želatino- med sestavinami. Čisto flegmatično začnem brati. Pridem do konca, se vrnem na začetek. Veganski? Resno? Se mi blede? Hitro preberem še sestavine v angleškem in nemškem jeziku. Namreč navadila sem se že na malomarnost naših prevajalcev. A tokrat začudo vse poklapa. Razen seveda, če odštejem, da so hranilne vrednosti različno opredeljene. Vendar tistih nekaj odstopanj lahko z lahkoto odmislim.



Najprej naj opozorim na nekaj:
Več kot 90%, a manj kot 100% predstavlja sladkor! Kar pomeni, da je treba biti pri uživanju tudi malce previden.
Namreč en rumov posladek, ki tehta 17g zavzema kar 66 kalorij. To pomeni, da z njim zaužijemo več eno jušno žlico sladkorja = najmanj 15g sladkorja! Ali drugače povedano 3 zavitki sladkorja ob kavi v lokalu.
Torej uživanje na lastno odgovornost.

Preden sem odprla vrečko sem pričakovala nekako to, kar nakazuje slika. Torej okroglo zadevšno. No, vse skupaj je bolj ploščato, podolgovato, posuto s čokoladnimi mrvicami. Okus ruma je ravno pravšnji. Zadevšna ni gumijasta, ampak taka rahla, kar verjetno pripomore agar-agar.



Ni komentarjev:

Objavite komentar