sreda, 13. april 2011

Pica iz krompirjevega testa

 

Vedno me je zanimalo, kakšna bi bila brezglutenska pica. Kako bi jo ustvarila brez da bi bila glavna sestavina koruzni škrob ali kakšen drugi škrob? Namreč takšen izločen škrob iz žitarice nima nobene druge hranilne vrednosti kot zgolj kalorije. Oropan od mineralov in vlaknin je škrob sam po sebi celo bolj kot ne škodljiv.
In ravno zaradi takšnih dejstev sočustvujem z vsem, ki so preobčutljivi na gluten. Namreč če se samo sprehodim po kakšnem supermarketu in obrnem na glavo napisane sestavine, se kar zgrozim. Nič kolikokrat sem si hotela za bolj zdravo malico kupiti brezglutensko štručko. Na embalaži je pisalo bogata z vlakninami, hitro prebavljiva. Ko pa sem dejansko prebrala sestavine, pa je bila sama velika žalost. Sestavinam kar ni bilo konca in poleg škoba so tu še ojačevalci okusa pa sladkor pa sol pa bog si ga vedi kaj še vse; vlaknin pa je bilo malo, malo, premalo. In tako sem iz trgovine rajši odkorakala z jabolki in vodo.
Nato pa sem naletela v Mullerju na eno svetlo točko. Kruh Frischkorn narezan na rezine,narejen iz dejansko riževe moke in vode. Ne sluha ne duha o škrobu! Popečen v toasterju je bil fenomenalen. Res, nisem še jedla tako okusnega kruha!

Ok, nazaj k današnji temi. Pica. Krompir? Zakaj pa ne!!

Recept za dve osebi:
400-450 g krompirja

Krompir skuham, pretlačim. In to je to, dragi moji! Ne dodajaš nič drugega, nobene smetane ali mleka.
Če želiš, lahko dodaš žlico do dve kokosove moke(glej eno objavo nazaj) zgolj zaradi večjega deleža vlaknin.

Ko se krompir ohladi, pekač(tortni) obložiš z peki papirjem in stečkan krompir, ki ga z rokami še malce pregneteš, preložiš na papir in začneš prekrivati dno. Nič bat, dno bo prekrito!

Nato pa zgolj še obložiš s poljubnimi dodatki (moja je bila z veganskim sirom)in potisneš v pečico za cca 30 minut.

Seveda si kosa pica ne moreš odrezati, saj sproti malce razpade. Ker se mi je to dozdevalo, sem obložila 2 tortna modela in tako je vsak jedel iz svojega tortnega pladnja. Ni potrebe po nožih, ampak se zadeve lotiš kar z vilico. Okus je bil res dober, želodček je bil neobremenjen, predvsem pa sem se najedla do sitega in tako ostala še naslednje 4-5 ur.

brezlutenska pica

2 komentarja:

  1. Ful dobra ideja! Pa predvsem manj dela, kot če bi delala testo :) Sprobamo v kratkem.

    OdgovoriIzbriši