nedelja, 10. april 2011

Zajčki


Velika noč je skorajda pred vrati. In nekako vsako leto znova pomislim, kako bi si lahko priustvarila malce več vzdušja, če bi le lahko v trgovinah našla ne samo čokoladnega zajčka, ki bi bil veganski, temveč tudi kaj več. Ampak na žalost so naše trgovine daleč zadaj z domišljijo. Še vedno ne dojamejo, da če ponudiš kvaliteten izdelek, ki se zrcali v bolj zdravi obliki in je hkrati tudi prijeten za pogled, potem boš s pravo politiko oglaševanja prodal vse. Samo poskusiti je treba.

Ljubljane v zadnjih mesecih še nisem uspela obiskati, ampak me mika v teh dneh, predvsem zato, ker bi rada obiskala Namo, pa čokoladnico Rajska ptica in Cukrček. Prepričana sem, da imajo ponuditi kaj čoko velikonočno veganskega.

Sem se pa do sedaj potepala po okoliških trgovinah in naletela vsa vesela v Hoferju na dva zajčka. Moser Roth in Choceur. V Mullerju pa sem  kot že ponavadi naletela na Lindtovega in surprise, surprise na After Eight paketek štirih zajkel. Cena? V Hofru sta bila oba posamezno za nekje 1.5evra, medtem ko so me v Mullerju  oropali okoli 3 evre za Lidtovega, ceno za štirojčke pa se sploh ne spomnim. Shame on me!




Zanimivo mi je bilo dejstvo, da se After Eight v svoje zajčke ni vmešal kaj neveganskega. Namreč njihov najbolj priljubljen izdelek je pred nekaj leti bil veganski pa so se ga, le kdo ve zakaj, odločili narediti zgolj vegeterijasnkega. Je bilo pa zelo fino spet okusiti tisti mentol. Jum! Plus priročno pakiranje! En zajkel odtehta približno 20 gramov, kar je zelo šik! Sploh za take kot sem sama, ki s čokolado nima ne vem kakšnega ljubezenskega razmerja ;)









Gremo dalje! Ne morem brez naslednjega. Namreč, Lidtov velik zajček, ki tehta 100g je veganski, kot sem že omenila. Medtem ko njegova različica manjsih bratcev ni. Logika? Je ni. Razočaranje? Veliko!!!



Zdaj pa zgolj eno vprašanje. Le kdo bo pojedel toliko čokolade hihi

Ni komentarjev:

Objavite komentar